آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرز با لبنان

کانال «الجدید» تلویزیون لبنان اعلام کرد حزب الله لبنان مراسم روز جهانی قدس را با برپایی دو جشن بزرگ در مرزهای لبنان و مشرک به شهرک صهیونیست نشین المطله برگزار کرد.

در این مراسم لبنانی‌ها ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم‌های مقاومت فریادهای الله اکبر و اعلام وفاداری به خط مشی مقاومت سر دادند در حالی که ارتش و نیروهای امنیتی لبنان هم تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کرده بودند.

تلویزیون الجدید اعلام کرد، این روزها نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی کماکان در نزدیک مرز با لبنان در آماده باش نظامی به سر می‌برد و تجهیزات و ادوات نظامی بیش‌تری به آنجا ارسل شده است، به گونه‌ای که در جنگل‌های هم مرز با لبنان و پست‌های دیدبانی و نزدیک به خط حائل و در بخش شرقی مستقر شدند.

14010211000007_Test_PhotoN

بر اساس این گزارش حزب الله و گروه  السرایا اللبنانیة لمقاومة الاحتلال الإسرائیلی، در اطراف برکة النقار، نزدیک ورودی مزارع اشغالی شبعا یک تجمع را برای اعلام همبستگی با فلسطین تحت عنوان قدس محور است برگزار کردند که در آن پرچم های مقاومت و فلسطین به اهتزاز درآمد و از طریق بلندگوها فریاد الله و وفاداری به مقاومت سر دادند و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هم پیرامون ورودی مزارع اشغالی شبعا مستقر بودند.