افتادن بایدن از روی دوچرخه!+ فیلم

رئیس جمهور سالخورده آمریکا امروز و در جریان دوچرخه سواری در دلاور، نتوانست دوچرخه را کنترل کند و سرنگون شد.

زمانی که جو بایدن در حال پیش بردن دوچرخه خود به سوی جمعیتی که در ساحل ریهوبوت در دلاور منتظرش بودند، بود نتوانست کنترل خود را حفظ کند و بر روی زمین افتاد. وی پس از افتادن به سرعت بلند شده و بر اساس گزارش‌ها به نظر می‌رسد که آسیبی ندیده است. 

وی به خبرنگارانی که منتظر وی بودن گفت که در بیرون آوردن پای خود از پدال دوچرخه به مشکل برخورده به همین دلیل به زمین خودره است. وی هنگام دوچرخه سواری کلاه ایمنی به سر داشته است.

بایدن به جمعیتی که اطرافش بودند گفت: «من خوب هستم» و بلافاصله نیروهای سرویس مخفی آمریکا وی را احاطه کرده و منتقل کردند.

گاف‌ها و سردرگمی‌های پی در پی رئیس‌جمهور آمریکا از زمانی که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا آغاز به کار کرده، دست‌مایه تمسخر کاربران فضای مجازی و رسانه‌های غربی شده است.

 چندی پیش بود که جو بایدن در زمان بازگشت به کاخ سفید «گم می‌شود» و یک مأمور سرویس مخفی برای نشان دادن مسیر به سوی او می‌آید و بایدن با راه‌ رفتن بر روی چمن، هیچ توجهی به راهنمایی‌های وی نمی‌کند.

کلیپ ویدئویی منتشر شده نشان می‌دهد که بایدن مأموران امنیتی کاخ سفید را در محوطه سرسبز به سمت کاخ سفید دنبال می‌کند.

در ادامه این کلیپ ویدئویی، یکی از مأموران سرویس مخفی آمریکا با انگشت خود به سمت دفتر ریاست‌جمهوری اشاره می‌کند و از بایدن می‌خواهد به سمت راست برود اما رئیس‌جمهور آمریکا دستورالعمل وی را نادیده می‌گیرد.

بایدن سپس آن طور که در کلیپ ویدئویی نشان داده می‌شود، گیج شده است، سرعت خود را آرام کرده و یک مسیر طولانی‌تری روی چمن را طی می‌کند و به سمت جلو می‌رود تا به دفتر خود برسد و در نهایت پس از رسیدن به کاخ سفید دست خود را به نشانه موفق انجام شدن کارش بالا می‌آورد.

حجم ویدیو: 6.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16