لیبرمن: اجازه بازگشت دوباره نتانیاهو به قدرت را نمی دهیم

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از "آویگدو لیبرمن " وزیر دارایی این رژیم اعلام کرد که برگزاری انتخابات در شرایط فعلی، به امنیت و اقتصاد اسراییل ضربه وارد می کند.

"بنیامین نتانیاهو" رهبر حزب لیکود، دوشنبه شب در واکنش به فروپاشی کابینه ائتلافی "نفتالی بنت" و "یائیر لاپید"، با بیان اینکه دولت بنت از نظر سیاسی، امنیتی و اقتصادی شکست بزرگی خورده، از رویای خود برای بازگشت به قدرت پرده برداشت.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به زودی دولت وحدت ملی را (در سرزمین های اشغالی) تشکیل خواهد داد.

بنت و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که مأمور تشکیل کابینه ائتلافی شده بودند، دوشنبه شب برای انحلال کنست و انتخابات زودهنگام به توافق رسیدند.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، همچنین دو طرف بر سر برگزاری انتخابات زودهنگام در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) نیز توافق کردند.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از چند مقام نزدیک به بنت اعلام کرد که وی تصمیم گرفته که در انتخابات آینده بار دیگر شرکت کند و این در حالی است که روزنامه «اسرائیل الیوم» به نقل از برخی منابع در حزب "یمینا" گزارش داد که بنت درصدد کناره‌گیری از دنیای سیاست است.

لیبرمن: اجازه بازگشت دوباره نتانیاهو به قدرت را نمی دهیم

احتمال کناره‌گیری بنت از دنیای سیاست به دنبال شکست تلاش‌ها جهت تثبیت کابینه ائتلافی کنونی رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

شکست کابینه بنت در تصویب پیش‌نویس قانون مرتبط با شهرک نشینان صهیونیست ساکن کرانه باختری، احتمال برگزاری انتخابات برای پنجمین بار طی ۴ سال اخیر (در سرزمین های اشغالی) را تقویت کرده است.