برگزاری تمرین ویژه بین ژنرال‌های اسرائیلی و ژنرال‌های آمریکایی

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران از برگزاری یک تمرین ویژه بین ژنرال‌های ارتش این رژیم با ژنرال‌های آمریکایی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» صبح روز سه شنبه یک تمرین عملیاتی راهبردی بین ژنرال‌های ارتش (رژیم موقت) اسرائیل و ژنرال‌های ارتش آمریکا و فرماندهی مرکزی (تروریست‌های) سنتکام در «اردوگاه  نظامی دایان» برگزار شد.

این نشست به عنوان بخشی از پیوستن ارتش رژیم موقت صهیونیستی به منطقه استحفاظی تروریست‌های سنتکام انجام شد. این روزنامه به دلایل امنیتی به جزئیات بیشتری از این رزمایش اشاره نکرده است.

برگزاری تمرین ویژه بین ژنرال‌های اسرائیلی و ژنرال‌های آمریکایی

رژیم صهیونیستی، نزدیک‌ترین متحد آمریکا در منطقه غرب آسیاست. آمریکا سالانه مبالغ هنگفتی را برای کمک به این رژیم اختصاص می‌دهد. چندی قبل ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده جدید تروریست‌های سنتکام در غرب آسیا  وارد فلسطین اشغالی شد. این نخست سفر وی به این منطقه محسوب می‌شد.

رئیس جدید سازمان تروریستی سنتکام اخیراً در جلسه استماع در کمیته نیروهای مسلح سنا ارزیابی خودش را از توانمندی‌های نظامی ایران ارائه داد. کوریلا در یک فایل که به صورت پرسش و پاسخ تنظیم شده درباره ارزیابی خود از تهدید نظامی فعلی ایران علیه آمریکا گفت:« ایران همچنان تهدید اصلی و ادامه‌دار در حوزه تحت فعالیت سنتکام محسوب می‌شود.»

این تحرکات در حالی صورت گرفته  که ترس و واهمه مقامات صهیونیست در خصوص زوال و نابودی این رژیم هر چند موضوع تازه‌ای نیست، اما در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. در این باره «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در ۱۶ اردیبهشت در گفت و‌گو با روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، با اشاره به تاریخ گفت که نگران است رژیم موقت تل آویو نیز همچون حکومت‌های صهیونیستی پیشین در دهه هشتم خود نابود شود.

چندی قبل یک رسانه آمریکایی نوشت، ساخت موشک‌های بالستیک ایران به طور خاص تهدیدی برای (رژیم موقت) اسرائیل و نظامیان ایالات متحده در خاورمیانه است.