اکثر آمریکایی‌ها مخالف ریاست جمهوری مجدد بایدن هستند

بر اساس نظرسنجی انجام شده هفتاد درصد از شهروندان آمریکایی اعلام کردند که نمی‌خواهند «جو بایدن » رئیس جمهور آمریکا برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود. این در حالی است که محبوبیت بایدن نیز همچنان پایین بوده و دموکرات‌ها در انتخابات کنگره در ماه نوامبر در انتظار شکست هستند.

بر اساس نظرسنجی که مرکز «CAPS-Harris» انجام داده و نتایج آن به صورت اختصاصی در اختیار پایگاه خبری هیل قرار گرفته، 71 درصد از پاسخ دهندگان گفتند فکر نمی‌کنند که بایدن باید برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود و تنها 29 درصد با نامزدی مجدد بایدن موافق بودند.

در میان کسانی که معتقد بودند بایدن نباید برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند 45 اعلام کردند بایدن نباید نامزد انتخابات شود چون وی رئیس جمهوری بدی است. این در حالی است که یک سوم از پاسخ دهندگان گفته‌اند که وی خیلی پیر بوده و یک چهارم نیز اعلام کرده‌اند که هم اکنون زمان تغییر است.

از سوی دیگر طبق نتایج نظرسنجی جدید اغلب مردم آمریکا از وضعیت اقتصادی کشور خود ناراحت و نگران هستند.

طبق بررسی‌های انجام شده «آسوشیتدپرس-مرکز نظرسنجی تحقیقات عمومی نورک (NORC)»، بدبینی شهروندان آمریکایی نسبت به اقتصاد واشنگتن در بحبوحه نزول میزان محبوبیت جو بایدن به ۳۹ درصد صورت گرفته است.

اکثر آمریکایی‌ها مخالف ریاست جمهوری مجدد بایدن هستند

جدیدترین نظرسنجی شبکه «سی بی اس نیوز» نشان می‌دهد که شهروندان آمریکایی از وضعیت اقتصاد کشور خود به ویژه هزینه کالاها و غذا نگران هستند به طوریکه 63 درصد از آمریکایی‌هایی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، وضعیت فعلی کشور خود را نگران‌کننده، ناراحت‌کننده و خسته‌کننده توصیف کردند.