ترامپ در ماه‌های آینده نامزدی برای ریاست‌جمهوری را اعلام می‌کند

نشریه «نیویورک پست» بامداد یکشنبه به نقل از منابعی خبر داد که «دونالد ترامپ » رئیس‌جمهور سابق آمریکا ممکن است در ماه‌های آینده اعلام کند که قصد دارد برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ رقابت کند.

در اواسط ماه ژوئن بود که شبکه «سی‌اِن‌اِن» به نقل از منابع خود گزارش داد که ترامپ در حال بررسی اعلام نامزدی برای ریاست جمهوری قبل از انتخابات میان دوره‌ای کنگره در نوامبر ۲۰۲۲ است.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، یک منبع می‌گوید که ترامپ در حال بررسی ورود زودهنگام به رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است و احتمال می‌رود این اتفاق حتی قبل از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا نیز رخ دهد.

نشریه نیویورک با بیان اینکه اطرافیان این سیاستمدار آمریکایی در حال آماده‌شدن برای راه‌اندازی کارزار تبلیغات انتخاباتی هستند، نوشت: «ترامپ ممکن است قبل از نوامبر اعلام کند که در انتخابات شرکت خواهد کرد».

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمرکیا برای نوامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده است. رأی‌دهندگان آمریکایی همه اعضای مجلس نمایندگان و برخی از سناتورها را انتخاب خواهند کرد. انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا نیز در سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

ترامپ در ماه‌های آینده نامزدی برای ریاست‌جمهوری را اعلام می‌کند

به نوشته ریانووستی، ترامپ تاکنون مستقیماً به سؤال‌ها درباره تصمیمش برای مشارکت در انتخابات پاسخ نداده، اما چنین چشم اندازی را نیز رد نکرده است.

پیش از این، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد دونالد ترامپ در رقابت فرضی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، حمایت ۴۴ درصدی در مقابل ۳۹ درصد حمایت از جو بایدن را کسب خواهد کرد.