تعرض و تجاوز داخل ارتش اسرائیل بیداد می‌کند

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت: شمار تعرض ها در ارتش اسرائیل روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بین نظامیان پسر و دختر خدمت نظام گسترش فراوانی پیدا کرده است.

در این بین خبرنگار شبکه کان (رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی ) در توجیه افزایش شکایت‌ها از تعرض و تجاوز در ارتش اسرائیل، ادعا کرد: علت اصلی این افزایش به‌دلیل افزایش اعتماد قربانیان به ساختار پیگیری داخل ارتش است، امری که منجر به شجاعت این افراد برای طرح شکایت شده است.

تعرض و تجاوز داخل ارتش اسرائیل بیداد می‌کند

با این حال این خبرنگار اعتراف می‌کند: ما در مقابل بیش از دو برابر شدن این ارقام هستیم و از 22 مورد شکایت تجاوز به 46 مورد تجاوز جنسی رسیده است، که رقمی بزرگ محسوب می‌شود، در حالی که رقم تعرض و ایجاد مزاحمت‌های جنسی داخل ارتش اسرائیل نیز در این مدت 1567 مورد اعلام شده است که باز هم رقمی بسیار نگران‌کننده است.

گفتنی است این شبکه رادیو و تلویزیون اسرائیلی ماه گذشته نیز خبر داده بود طی 6 ماه اول سال 2022 میلادی 11 مورد خودکشی داخل ارتش اسرائیل به ثبت رسیده است این در حالی است که آمار خودکشی در تمام سال 2021 فقط 11 مورد بود و این رقم برای سال قبل از آن 9 مورد اعلام شد.