اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی ادامه دارد

شبکه رسمی و اسرائیلی «کان» فاش کرد که روابط بین « یائیر لاپید » نخست‌وزیر پیشبرد امور کابینه تل‌آویو و « نفتالی بنت » نخست‌وزیر سابق شاهد تنش‌هایی بی‌سابقه بوده است.

طبق گزارش روزنامه اینترنتی «رای الیوم»، این شبکه صهیونیستی در گزارش خود اعلام کرد که بنت به خاطر این اختلاف، دفتر خود را به ساختمان کنست [پارلمان رژیم صهیونیستی ] انتقال داده و حتی روز یکشنبه این هفته در نشست هفتگی کابینه تل‌آویو شرکت نکرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همانند شبکه کان، اذعان کردند که به دلیل همین تنش در روابط بنت و لاپید بود که نخست‌وزیر پیشین کابینه، در برخی برنامه‌ها و دیدارهای سفر هفته قبل «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی شرکت نکرده بود.

اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی ادامه دارد

این شبکه اتفاقات جدیدی بین بنت و لاپید را فاش کرد و گزارش داد که پس از تصدی پست نخست‌وزیری توسط لاپید در پایان ماه گذشته، دفتر لاپید به دنبال یافتن دفتر کار دیگری برای بنت در مقر نخست‌وزیری بوده است. بنت، هم‌اکنون به عنوان نخست‌وزیر جایگزین محسوب می‌شود که عمدتاً یک موقعیت تشریفاتی است.

شبکه کان در ادامه گزارش خود به دلیل اختلاف ایجادشده بین بنت و لاپید پرداخت و نوشت: «بعد از آن‌ که لاپید نتوانست دفتر کار مناسبی برای بنت پیدا کند، به بنت پیشنهاد کرده که در دفتر مدیر برنامه‌های سابقش که اتاقی کوچک در طبقه هشتم ساختمان است، کار کند».

طبق شرایطی که بنت در آن به سر می‌رود، گفته می‌شود که این پیشنهاد برای او توهین‌آمیز بوده و باعث شده تا او تصمیم بگیرد دفترش را به ساختمان کنست [پارلمان رژیم صهیونیستی] منتقل کند؛ چرا که آن‌جا برای او، به عنوان یکی از نمایندگان کنست دفتری کاری فراهم شده است.

ماه گذشته بنت پس از افزایش فشارها از سوی مخالفان، تصمیم گرفت تا با انحلال پارلمان و کناره‌گیری از نخست‌وزیری، لاپید را به عنوان جانشین خود معرفی کند تا امور کابینه تل‌آویو را تا برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی پیش ببرد.