هشدار جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیستها

«خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره هر گونه آسیب به اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: وقت کشی مسئولان صهیونیست در آزادی خلیل عواده نشان از قصد و نیت آنها برای قتل وی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از سه روش علیه شهروندان فلسطینی استفاده می کند که شامل قتل، تبعید و اسارت است و بسیاری از شهروندان بدون اتهام و کاملا غیر قانونی بازداشت می شوند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: ما صاحبان حق هستیم و با ظلم تاریخی مواجه هستیم و سکوت جهان در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی، باعث جری تر شدن صهیونیست ها در نقض حقوق ملت فلسطین شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه آسیب به اسیر خلیل عواده عواقب ناگواری برای صهیونیست ها خواهد داشت، از فلسطینیان خواست که مسئله اسرا را در تمامی محافل مطرح کنند.

هشدار جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیستها

در همین راستا یک نهاد حقوقی فلسطینی تاکید کرد که خلیل عواده که از ۱۴۱ روز پیش اعتصاب غذا کرده است، با خطر مرگ مواجه است و رژیم صهیونیستی مسئول کامل هر گونه آسیب به وی است.

نظامیان صهیونیست اواخر سال گذشته میلادی، خلیل عواده را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. وی از دردهای شدید مفاصل، سردرد، سرگیجه شدید و تاری دید رنج می برد و از صندلی چرخدار برای تردد استفاده می کند.