آماده‌باش همه دستگاه‌های دولتی و امنیتی و خدماتی عراق

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در ساعات پایانی شب گذشته (دوشنبه 8 اوت) با انتشار بیانیه‌ای از آماده‌باش کامل همه دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها و مراکز خدماتی برای خدمت‌رسانی به زائران عاشورا در کربلای معلی خبر داد.

در این بیانیه تأکید شده که وزارتخانه‌های بهداشت، حمل و نقل، بازرگانی، مسکن و شهرداری‌ها به تأمین هزاران دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به مقصد استان کربلا و بازگرداندن آنها به سکونتگاه‌هایشان کمک کرده‌اند.

همزمان وزارت نفت عراق نیز 35 میلیون لیتر مشتقات نفتی و 600 تن گاز مایع به استان کربلا اختصاص داده ضمن اینکه شرکت توزیع برق منطقه فرات الاوسط نیز به تلاش خود برای افزایش خدمات برق در استان افزوده است.

همزمان «نصیف الخطابی»، استاندار کربلا، اعلام کرد که «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با وی تدابیر امنیتی و خدماتی در استان کربلا را بررسی و تأکید کرده که به همه وزارتخانه ها و دستگاه‌های دولتی دستور ارائه هرگونه حمایت و کمک لازم به استان کربلا را داده است.

آماده‌باش همه دستگاه‌های دولتی و امنیتی و خدماتی عراق

نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با «ماجد الوائلی»، استاندار نجف اشرف، نیز تدابیر امنیتی و خدماتی استان در روز عاشورا را بررسی کرده است.