سید عمار الحکیم: مسئولان با همه توان پذیرای زائران اربعین باشند

« سید عمار الحکیم »، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین حسینی با همه توان شد و درباره برخی تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.

وی در این پیام افزود: همزمان با راه‌افتادن اولین کاروان زائران سالار شهیدان امام حسین(ع) برای احیای شعائر زیارت میلیونی و جهانی اربعین که از جنوبی‌ترین نقطه عراق آغاز شد و صدها هزار زائر از خارج کشور نیز در آن مشارکت خواهند داشت، از استانداری‌ها و فعالان اجتماعی و عشایر عزیز و مواکب حسینی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که با همه توان برای پذیرایی از زائران عراقی و عرب و خارجی تلاش کنند.

به نوشته دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی، سید عمار الحکیم تاکید کرد که همگان برای فراهم ساختن بهترین شرایط برای ادای مراسم زیارت بکوشند، به نحوی که در آن هویت انسانی و اسلامی و عربی و ملی عراق و اخلاق والا و کرامت و بخشندگی و مهمان‌نوازی آنها برای زائران و مهمانان سالار شهیدان و اهل بیت(ع) آشکار شود.

سید عمار الحکیم: مسئولان با همه توان پذیرای زائران اربعین باشند

وی همچنین درباره برخی تلاش‌های مشکوک که پشت پرده نفاق در پی فتنه‌افکنی درباره زائران خارجی دوستدار اهل بیت(ع) و خلاف ارزش‌های والای ملت عزیز عراق است، هشدار داد.