به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری"سما" نوشت: گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که تا به این لحظه ۴۳ فروند موشک به سمت پایگاه رژیم صهیونیستی شلیک کرده و این رژیم به زخمی شدن بیش از ۵ نفر و وارد آمدن خسارتهای مادی در اثر اصابت این موشکها اذعان کرده است.

این گردان‌ها همچنین تصریح کرد که شهرک " کفار میمون " هدف شلیک ۴ موشک قسام، شهرک " عالومیم " یک فروند موشک و شهرک " ناحل عوز " نیز ۵ فروند موشک ۱۰۷ قرار گرفت.

این گردان‌ها همچنین شهرک " کفار عزه " را با ۳ فروند موشک، کیبوتس " ناحل عوز " با ۴ موشک، پایگاه توپخانه‌ای شرق غزه با ۷ موشک و پایگاه زکیم را با ۴ موشک نوع ۱۰۷ هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های " ناصر صلاح‌الدین " شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی ۳ فروند موشک به شهرک " عزاتا " در شرق غزه شلیک کردند و ۶ فروند موشک دیگر نیز به دو شهرک " راعیم " و " بیئیری " اصابت شد و همچنین نیتفوت و سدیروت نیز هدف اصابت ۳ موشک قرار گرفت.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارونوت " نوشت که در نتیجه اصابت یک فروند موشک گراد به ساختمانی در النقب غربی، ۴ نیروی گارد مرزی زخمی شده و به بیمارستان " برزیلای " منتقل شدند.

به نوشته این روزنامه، تیم‌های امداد سریعا در مکان حادثه حاضر شده تا به زخمی‌شدگان و افرادی که دچار ترس و وحشت شده بودند خدمات ارائه کنند.

تیم اطفاء حریق نیز در محل حاضر شد تا آتشسوزی مهیبی که در ساختمان رخ داده بود، مهار کند.