به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم، تعدادي از شهروندان بحريني سه شنبه شب در منطقه "ستره" به دليل استفاده نيروهاي امنيتي از گلوله هاي ساچمه اي عمدتا از ناحيه سر، سينه و چشم آسيب ديدند.

نیروهای امنیتی همچنین در چارچوب سیاست مجازات گروهی تظاهرکنندگان بحرینی که تنها جرمشان پافشاری برای احقاق حق است، خودروهای شهروندان را تخریب کردند.

همچنین این نیروها شامگاه دوشنبه تعدادی از شهروندان از جمله یک فرد مسن را در مناطق جدحفض و بنی جمره پس از ضرب و شتم وحشیانه بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه در مناطق جدعلی و مالکیه از گلوله ساچمه ای علیه تظاهرکنندگان بی دفاع استفاده کردند که به زخمی شدن شماری از آنان انجامید.

این نیروها در ادامه رفتار وحشیانه خود با مردم بحرین، چند باب منزل مسکونی را مورد حمله قرار داده و به تخریب اثاثیه داخل آن پرداختند.
این نیروها همچنین علیه مردم غیرمسلح از انواع گاز سمی استفاده کردند که در نتیجه ابری از این نوع گاز سمی آسمان مناطق شهرکان و بنی جمره را فراگرفت.

از سوي ديگر خانواده زهرا سلمان الشيخ علي دانشجوي ۲۱ ساله بحريني كه از روز جمعه به خاطر شركت در تجمع مسالمت آميز بازداشت شده از برخورد بد نيروهاي امنيتي با وي در هنگام بازداشت به شدت انتقاد كردند.