لاپید: عباس برای حفظ قدرت خود با فلسطینی ها برخورد کند

یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که "اگر ثبات تشکیلات خودگردان را می خواهد، باید کنترل صحنه را بدست بگیرد".

لاپید همچنین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه یکی از فرماندهان گروه مبارز فلسطینی نوظهور " عرین الاسود " در کرانه باختری رود اردن را ترور کرد.

یروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری با مردم و مبارزان فلسطینی به شدت درگیر شدند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در جریان این درگیری، شش شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۲ نفر دیگر زخمی شدند.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی بامداد امروز پیکر شهدای یاد شده را روی دستان خود تشییع کردند و فریاد ادامه مبارزه با اشغالگران سر دادند.

لاپید: عباس برای حفظ قدرت خود با فلسطینی ها برخورد کند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت آفرینی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و پاسخ مقاومت فلسطین گفت که این شهر با خون مسیر عزت را ترسیم می کند، گفت: گروه مبارز عرین الاسود قدرتی به وسعت فلسطین است.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام وجود کرده است، طی هفته های گذشته با انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.