اوج رقابت انتخاباتی در پنسیلوانیا با حضور روسای جمهور فعلی و پیشین آمریکا

انتخابات میان دوره ای کنگره در حالی روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، و باراک اوباما و دونالد ترامپ، روسای جمهوری پیشین آمریکا برای حمایت از نامزدهای خود به ایالت پنسیلوانیا سفر کرده اند. 

 

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در این کارزار انتخابات کنگره گفت، (اهالی) ​ پیتسبورگ! من به اینجا آمده ام تا از شما درخواست کنم تا پای صندوق‌های رای بروید و رای بدهید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هم در ایالت پنسیلوانیا گفت: سه شنبه این هفته شما باید به صورت پرشمار به نامزد‌های جمهوری خواهان رای دهید.

خبر نگار سی ان ان افزود، مهم‌ترین نکته در انتخابات مجلس سنا تلاش دموکرات‌ها برای حفظ کرسی‌ها و جلوگیری از تصاحب آن‌ها به دست جمهوری خواهان است.

نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات مجلس سنا در ایالت پنسیلوانیا هم گفت:​ من برای خدمت به پنسیلوانیا در رقابت انتخاباتی شرکت کرده ام، ​ او (نامزد جمهوری خواه) برای استفاده از پنسیلوانیا وارد عرصه این رقابت شده است.

نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات در پنسیلوانیا گفت:​ من به واشینگتن می‌روم و زمینه ساز رشد می‌شوم.

خبرنگار سی ان ان افزود، پنسیلوانیا معمولا به عنوان مرکز یک جهان سیاست تلقی می‌شود و یک ایالت واقعا اثرگذار در نتیجه انتخابات به شمار می‌آید.

اوج رقابت انتخاباتی در پنسیلوانیا با حضور روسای جمهور فعلی و پیشین آمریکا

یکی از مقامات ایالت پنسیلوانیا هم در این باره گفت، اینجا با ناکامی سناتور‌ها رو به رو هستیم و نیاز داریم که کسی به واشنگتن برود و برای ما (و به سود ما) سخن بگوید (نامزد دموکرات ها) قشر پرتلاش کارگر را نمی‌شناسد؛ ​ او کسانی را که سختکوش هستند نمی‌شناسد.