گوگل رسما به موساد واگذار شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان ، نتانياهو در ديدار اريك اشميت يك نقاشي از گوگل را تحويل وي داد كه در آن پرچم اسرائيل بر فراز آرم شركت گوگل نصب شده است.

به گزارش منابع صهیونیستی، مدیر گوگل نیز در این ملاقات گفت: من بر این باورم که شهروندان اسرائیلی که در ارتش ثبت نام می کنند، امتیاز بزرگی به عنوان کارکنان فناوری پیشرفته عایدشان می شود. تصمیم ما به سرمایه گذاری در اسرائیل یکی از بهترین تصمیم های گوگل تاکنون بوده است.

گفتنی است اشمیت در مراسم اهدای مدال از سوی شیمون پرز به هنری کیسینجر(وزیر خارجه اسبق آمریکا و از متهمان اصلی قتل عام پس از کودتای شیلی) نیز حضور داشت. این مراسم تحت عنوان «به سوی فردا» برگزار شد و طی آن پرز از کیسینجر به عنوان برادر و یک مؤمن یهودی یاد کرد.

شرکت گوگل طبق گزارش های منابع رسانه ای غرب خدمات ویژه و مستمر اطلاعاتی را به برخی سرویس های جاسوسی نظیر سیا ارائه می دهد که ظاهراً پس از این و رسماً باید نام موساد را نیز به این فهرست اضافه کرد.

گفتنی است اریک اشمیت آذر ماه سال گذشته در مصاحبه با سی ان ان تصریح کرده بود: استعداد بالای ایرانی ها در جنگ سایبری، تهدیدی برای غرب است. ایرانی ها به دلایلی که به درستی برای ما روشن نیست، به طرز غیرمنتظره ای درجنگ سایبری با استعداد هستند بنابراین به وضوح در آینده، تهدیدی برای امنیت سایبری ما به شمار خواهند رفت.»

اشميت مي گويد: هميشه اين نگراني وجود دارد كه ايراني ها به نرم افزارهاي كدگذاري شده دست يافته باشند.