هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها: به قطر سفر نکنید!

گفته می‌شود در پی آنچه «تهدیدات امنیتی احتمالی» خوانده شده، تل‌آویو به صهیونیست‌ها توصیه کرده به قطر که روابط رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد سفر نکنند. هر چند برای این افراد منع سفر هم صادر نشده است.

به گزارش شبکه خبری آی ۲۴ نیوز وابسته به رژیم صهیونیستی، صهیونیست‌هایی که تاکنون به قطر رفته‌اند، گزارش‌هایی مبنی بر تجربه خصومت از سوی مردم محلی و هواداران عرب سایر کشور‌ها ارسال کرده‌اند. به آن دسته از صهیونیست‌هایی که قبلاً وارد قطر شده‌اند، توصیه شده در مکان‌های عمومی جلب توجه نکرده و خود را ساکن سرزمین‌های اشغالی معرفی نکنند. همچنین برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی، صحبت به زبان عبری در ملاء عام یا نمایش نماد‌های صهیونیستی یا عبری توصیه نشده است.

رژیم صهیونیستی به خاطر گزارش رفتار‌های خصومت‌آمیز با صهیونیست‌ها، به قطر هشدار سطح ۳ داده است که یک سطح پایین‌تر از کشور‌هایی مانند لبنان، ایران، سوریه، یمن و عراق است.

پیش از این نیز رسانه‌ها گزارش داده بودند هواداران عرب رسانه‌های صهیونیستی را بایکوت کرده‌اند و حاضر به مصاحبه با آن‌ها نمی‌شوند. در همین زمینه روزنامه یدیعوت آحارونوت تجربه چند خبرنگار در دوحه را منتشر کرد.

هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها به قطر سفر نکنید!

یکی از این خبرنگاران به این روزنامه گفت: ‌فهمیده ایم که اسرائیل تا چه اندازه در جهان عرب منفور است، این نفرت تنها در سطح حکومت و حاکمان نیست، چون مردم هم چنین احساسی به اسرائیل دارند.