حماس: مقاومت در کرانه باختری، شکست ناپذیر است

خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج گفت مقاومت در کرانه باختری اشغالی در حال افزایش و سازش ناپذیر و شکست ناپذیر است.

 خالد مشعل در سخنانی به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین بر لزوم انسجام ملت فلسطین در مقاومت در برابر اشغالگران تا بیرون راندن آنان از سرزمین فلسطین تأکید کرد و گفت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین یک مناسبت جدید برای تأکید بر پافشاری ما به حقوق ملی و تاریخی مان و در صدر آن آزادسازی قدس و مسجد الاقصی و بازگشت آوارگان و و آزادسازی همه اسیران دلاور فلسطینی است.

مشعل تأکید کرد ملت ما و مقاومتش بر این پیمان و ادامه مسیر مبارزاتی تا آزادسازی و بازگشت تأکید می‌کنند.

وی گفت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین امسال با مجموعه‌ای از رویداد‌ها و تحولات پیاپی همزمان شده که مهم ترینش شعله ورتر شدن مقاومت در کرانه باختری است.

مشعل تصریح کرد مقاومت در نوار غزه موجب تقویت شدید طرح مقاومت و آزادسازی است و پشتوانه ملت فلسطین باقی خواهد ماند و روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین امسال با حمله صهیونیسم به قدس و مسجد الاقصی و تشدید حملاتشان همزمان شده است.

حماس مقاومت در کرانه باختری، شکست ناپذیر است

رئیس جنبش حماس در خارج بر شکست همه تلاش‌های اسرائیل سازی در داخل فلسطین اشغالی تأکید کرد و گفت مردم ما در خارج در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تأکید می‌کنند در حمایت از آرمان عادلانه شان خستگی ناپذیرند و با همه امکانات مبارزاتی که در اختیار دارند در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و این رژیم را در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف دنبال می‌کنند و نقشه هایش را برای نفوذ و عادی سازی به شکست می‌کشانند.