۴ نظامی آمریکایی در کمتر از یک ماه خودکشی کردند

شبکه «ان‌بی‌‍سی‌نیوز» به نقل از مقامات نظامی و اعضای خانواده نظامیان اعلام کرد که در یک ماه گذشته دست‌کم ۴ نظامی نیروی دریایی آمریکا در یک پایگاه در ایالت ویرجینیا خودکشی کرده‌اند.

این تازه‌ترین خودکشی‌ها از نظامیان نیروی دریایی در سال جاری است که نگرانی‌ها را نسبت به بحران سلامت روانی گسترده در نیروی دریایی آمریکا افزایش داده است.

این ۴ نظامی که دست به خودکشی زده‌اند در «مرکز حفظ و نگهداری منطقه‌ای اقیانوس اطلس» واقع در شهر «نورفِک» ایالت ویرجینیا مشغول به خدمت بودند و کار آنها نگهداری و تعمیر کشتی‌های جنگی بود.

این ۴ نظامی در فاصله بین ۲۹ اکتبر تا ۲۶ نوامبر خودکشی کردند و سن آنها بین ۲۲ تا ۲۶ ساله بودند.

«کایلا آرِستینو»، مشاوری که دو هفته پیش به این پایگاه اعزام شده تا به نظامیان کمک کند می‌گوید: من با حجم زیادی از ناامیدی در این پایگاه روبرو شدم. بخشی از این مشکلات مربوط به رهبری و فرماندهی سمی و آزاردهنده است. سربازان و ملوانان در روزهای اول به این مسئله اشاره کردند.

۴ نظامی آمریکایی در کمتر از یک ماه خودکشی کردند

یکی از نظامیانی که اخیراً چهار جلسه در جلسات جلوگیری از خودکشیِ پایگاه حضور داشته در گفت‌وگو با شبکه «ان‌بی‌سی‌نیوز» گفت: بسیاری از ملوانان و نظامیان با مشکلات شخصی درگیر هستند که نبود منابع بهداشت روانی در محل کار و احساس انجام کار زیاد و بی‌ارزشی نزد فرماندهان و مدیران، اوضاع را بدتر می‌کند.