پیش‌بینی نخست‌وزیر سابق قطر درباره آغاز انتفاضه‌ جدید در فلسطین

«حمد بن جاسم» نخست‌وزیر سابق قطر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و درباره آغاز یک انتفاضه جدید که شدیدتر از انتفاضه پیشین در بیست سال پیش خواهد بود، هشدار داد.

وی طی پستی در توئیتر نوشت: «آنچه در اراضی اشغالی فلسطین از قتل با خونسردی، تخریب و ویرانی منازل و دارایی‌ها از سوی اشغالگران که بدون هیچ واکنش یا دست‌کم محکومیت و اعتراضی چه در پایتخت‌های عربی و چه جهانی در حال انجام است، به من ثابت می‌کند که آن‌چه اسرائیل انجام دهد، همیشه بدون مجازات و اعتراض خواهد ماند».

وی در پستی دیگر، نوشت که در سایه سکوت بین‌المللی، اقدامات اسرائیل علیه حق ملت فلسطین تشدید خواهد شد و این امر اسرائیلی‌ها را به پیشبرد سیاست‌ ظلم و خونریزی تشویق می‌کند.

نخست‌وزیر سابق قطر افزود که در سایه اطمینان تل‌آویو از عدم وارد شدن هیچ نقد و اعتراضی و نیز در سایه ناتوانی کامل عربی و افزایش شهرک‌نشین‌های صهیونیست در اراضی اشغالی 1967، فلسطینی‌ها دیگر هیچ بارقه امیدی در مقابل خود نمی‌بینند.

پیش‌بینی نخست‌وزیر سابق قطر درباره آغاز انتفاضه‌ جدید در فلسطین

وی در ادامه در خصوص آغاز یک انتفاضه جدید که در مقایسه با انتفاضه 20 سال پیش، شدیدتر خواهد بود، هشدار داد و نوشت: انتظار دارم وحشیگری اشغالگران افزایش یابد و تعداد زیادی شهید شوند. در این حالت ممکن است یک انتفاضه جدید فلسطینی رخ دهد که شدیدتر از انتفاضه قبلی در بیست سال پیش باشد.