گلوله برفی در ارتش اسرائیل!

برخی منابع نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در سایه اتخاذ برخی تصمیم ها در سال های اخیر، سطح آمادگی نیروهای ارتش این رژیم کاهش یافته و انگیزه ها برای انجام خدمت نظامی از بین رفته است.

رئیس پیشین دانشکده های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که اخراج بسیاری از افسران ارتش به دلایل غیرموجه باعث کاهش تعداد نیروهای نظامی و از بین رفتن امنیت کاری شده که این مساله آسیب های بی حد وحصری به ارتش وارد کرده؛ آسیب هایی که تا امروز نیز ادامه دارد.

اسحاق بریک افزود: افسران و نیروهای نظامی دیگر حاضر به خدمت در ارتش برای مدت طولانی نیستند بلکه تصمیم گرفته اند که به خانه های خود بازگردند، این امر پیامدهای خطرناک زیادی به همراه دارد و آمادگی های ارتش را از بین می برد.

به گفته این افسر پیشین صهیونیستی، اوضاع مالی نیروهای نظامی بسیار بد است و نتیجه آن فرار افسران و عناصر نظامی از ارتش خواهد بود، این درحالی است که فرماندهان برجسته ارتش به ویژه «گادی آیزنکوت» و «آویو کوخاوی» با دادن پیشنهادهای دروغین به کابینه، کمیته امور خارجی و امنیت کنست (پارلمان)، "اسرائیلی ها" را فریب می دهند.

همچنین «ایتمار راحیل» افسر پیشین ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که تا سال۲۰۲۶ نیروی هوایی ارتش این رژیم ۵۵ درصد از نیروهای فنی خود را از دست خواهد داد که این امر می تواند آسیب های بلندمدتی را به نیروهای انسانی وارد کند.

وی می گوید که نیمی از مهندسان هواپیما، برنامه نویس ها و فنی کارها که سن آن ها بین ۳۵تا ۴۵ سال است و نمی توان از آن ها بی نیاز بود تا سال ۲۰۲۵ کار خود را رها خواهند کرد و تنها افراد بی تجربه باقی خواهند ماند؛ مساله ای که منجر به ضعف بی سابقه پدافند هوایی خواهد شد.

گلوله برفی در ارتش اسرائیل!

به گفته ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای نظامی اعتماد خود به ارتش را از دست داده اند و تصمیماتی که فرماندهان عالی رتبه اتخاذ کرده اند، آسیب های فراوانی به ارتش وارد کرده موضوعی که مانند یک گلوله برفی درحال بزرگ شدن و رفتن به سمت نابودی است.

بر اساس این گزارش، افسران صهیونیستی پیش از این نیز چندین بار نسبت به ضعیف شدن ارتش خود هشدار داده اند، این امر در نبردهای رو در رو با مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه در روزهای اخیر کاملا مشهود است.