حملات پهپادی اوکراین به عمق خاک روسیه

شبکه تلویزیونی «آر تی» از حمله پهپادی اوکراین به منطقه «بِریانسک»، و همچنین سرنگون شدن یک پهپاد اوکراینی در آسمان منطقه «وُورُونِژ» خبر داد.

یک حمله پهپادی دیگر اوکراین در منطقه «بریانسک» (Bryansk) در ۲۴ ساعته گذشته روی داده است. در این حمله به یک واحد از تاسیسات انرژی (این منطقه) خسارت وارد شده است.

به طور همزمان، گزارش شده است که در منطقه «وورونژ» (Voronezh) در غرب روسیه، یک پهپاد اوکراینی رهگیری و سرنگون شد. همه این رویداد‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این وزارتخانه به تازگی شماری از پهپاد‌های اوکراینی و تاسیسات مرتبط با آن‌ها را در این منطقه نابود کرده است. وزارتخانه یاد شده افزود که این حمله با هدف جلوگیری از اقدام کی یف به حمله به قلمرو سرزمین روسیه صورت گرفته است.

در همین حال؛ شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: مقامات روسیه در شبه جزیره کریمه از سرنگون کردن دو پهپاد اوکراین بر فراز دریای سیاه در سواحل شهر "سواستوپول" خبر دادند.

حملات پهپادی اوکراین به عمق خاک روسیه

این در حالی است که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می‌دهد، روسیه در حال برنامه ریزی برای انجام حملات پهپادی طولانی مدت به منظور فرسوده کردن اوکراین است.