آل خلیفه درصدد خشکاندن ریشه های اسلام است

از پایگاه خبری "العهد" لبنان، شیخ قاسم این سخنان را در دوازدهمین سالگرد انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ (۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ) بیان کرده است.

وی افزود: اسلام در بحرین به رسمیت شناخته نمی شود و حرام خداوند در این کشور حرام نیست.

مرجع دینی بحرین افزود: ۱۴ فوریه برای تجدید میثاق با تغییر واقعیت سیاه در بحرین روی داد و این روز برای اتحاد و جبران نواقص و برنامه ریزی آرام و توسعه عملی و حاصل تبادل افکار و اندیشه ها بود.

وی به زندانیان بحرینی اشاره کرد و گفت: در زندان معلولان جسمی و روحی وجود دارند که قانون حکم می کند که باید آزاد شوند.

آل خلیفه درصدد خشکاندن ریشه های اسلام است

شیخ قاسم افزود: در بحرین انسان های خوش فکر، افراد صالح و رهبرانی زندانی هستند، همچنان که در این زندان ها، کودکانی را در خود جای داده است که تنها جرم آنها این است که صدای ظالم آنها را به وحشت انداخته و آنها برای اعتراض به صدای ظلم به خیابان آمده اند.

او ن اظهار کرد:در بحرین هسته های توطئه و حمایت از توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان وجود دارد، چرا که آنها اجازه برگزای تظاهرات در محکومیت سوزانده شدن قرآن را به این بهانه که این تظاهرات غیر قانونی است، نمی دهند.

شیخ قاسم گفت: در بحرین برای برگزاری نماز جماعت و جمعه احیای تعالیم اسلامی باید منتظر اجازه قانون بود.

وی به موضوع عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که بیش از سود مادی که اسرائیل از این روابط نصیب خود کرد، هدف بیشتر آن غربی کردن جامعه اسلامی و انتقال [مردم بحرین] از فرهنگ اسلامی به فرهنگ کافر غربی است.

شیخ قاسم گفت: جنگ علیه دین در بحرین با مبارزه با حوزه ها و نیز تعطیل کردن امر به معروف و نهی از منکر و یهودی کردن تاریخ صورت گرفته است، همانگونه که این مسأله در پروژه یهودی سازی در منامه نیز مشاهده می شود.

او اظهار کرد: در بحرین همچنین با علم نیز مبارزه می شود و هر گونه جریان فکری پیشرفته از خط علمی و از فرصت علمی محروم است.

شیخ قاسم در پایان گفت: در بحرین سیاست ظلم و ظالم حاکمیت دارد،سیاستی که شکست خورده‌است.