پامپئو امشب با نتانیاهو دیدار می‌کند

« بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه با « مایک پامپئو » وزیر خارجه سابق آمریکا دیدار خواهد کرد. 

بر اساس گزارش منابع صهیونیستی، دیدار پامپئو و نتانیاهو بخشی از نشست پشت درهای بسته «صندوق تیکوا» است که امشب برگزار خواهد شد. او که پیشتر خبری از سفر خود منتشر نکرده بود، اکنون با نتانیاهو دیدار میکند و خبرنگار کان هم آن را رسانه‌ای کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که در پی افشای جزئیات دقیق از برنامه‌های سفر سرّی و جلسات مخفیانه رئیس پیشین سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) و وزیر خارجه دولت پیشین این کشور با مقامات بلندپایه رژیم موقت اسرائیل در تل‌آویو و یافا، دفتر امنیت منطقه‌ای آمریکا (RSO) با همکاری شین‌بت، تغییراتی را در پروتکل‌ها و جدول برنامه‌های استقبال و برگزاری نخستین نشست امنیتی سرّی «تیکواح‌اسرائیل» اِعمال کردند.

نتانیاهو

پامپئو از جمله نفرات اصلی دخیل در ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد بوده و مانند دیگر افراد دخیل در این جنایت، از سوی گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان، تحت پیگرد و رصد قرار دارد.

خبرگزاری فارس، به‌زودی جزئیات بیشتری از نشست سرّی «مجمع صهیونیستی هرتوگ» را که در هتل Setai در بندر یافا در حال برگزاری است، مخابره خواهد کرد.

این نشست که با حضور مقامات ارشد سیاسی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال برگزاری است تا روز پنجشنبه ادامه دارد و یکی از دستور کارهای اصلی آن، مقابله با قدرت‌یابی محور شرق به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین و هند در رقابت با ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.