رژیم اشغالگر از ماه رمضان هراس دارد

«محمد حماده» گفت: رژیم اشغالگر از ماه رمضان با همه تفاصیل آن هراس دارد و شهر قدس را به پادگان نظامی برای کنترل آن تبدیل می‌کند.

حماده با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر به سمت جنگ مذهبی علیه مسجد الاقصی و قدس پیش می‌رود، افزود: محله مغاربه و دیوار البراق از حساس ترین و خطرناک ترین مکان‌ها برای رژیم اشغالگر است.

وی تاکید کرد که مردم فلسطین اجازه نخواهند داد رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی حمله کند و تجاوز به مسجد الاقصی جرقه انفجاری است که هر لحظه ممکن است روی دهد.

سخنگوی حماس گفت: اشغالگران به منظور یهودی سازی بیت المقدس دستگیری‌ها را افزایش دادند و مسئولیت کامل تجاوزهای وحشیانه به مسجد الاقصی بر عهده آنها است.

حماده افزود: رژیم اشغالگر در توهم است اگر که تصور کند تجاوز به مسجد الاقصی هزینه‌ای برای آنها به دنبال نخواهد داشت و پیوند مردم ما در مسجدالاقصی نقشه‌های اشغالگران را ناکام می‌گذارد.

طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین، ۸۸ فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به شهادت رسیده‌اند که ۱۷ نفر از آن‌ها زن و کودک هستند و شهر و اردوگاه جنین با ۳۵ شهید بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

رژیم اشغالگر از ماه رمضان هراس دارد

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.