اسرائیل از نصرالله می‌ترسد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند سخنگوی سابق ارتش اشغالگر این رژیم گفت: « اسرائیل در برابر نصرالله که از او ترس و واهمه نیز دارند، سیاست امنیتی ضعیفی اتخاذ می‌کند.»

اظهارات سخنگوی سابق ارتش صهیونیستی در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: «توازن بازدارندگی پاسخ اسرائیل را محدود کرد و زیرساخت‌های حزب‌الله را بمباران نکرد.»

دبیرکل حزب‌الله افزود: «ما در کرانه باختری و قدس شاهد مقاومت قهرمانانه، ایثار، شهادت و اصرار بر حضور در مسجدالاقصی هستیم و این یک پیشرفت بزرگ و شگرف است. آنچه در جنوب لبنان رخ داد، با توجه به اوضاع از سال ۲۰۰۶ یک رویداد بزرگ بود. ما معتقدیم که این سیاست سکوت دشمن را نگران و وحشت زده می‌کند و این یکی از ثمرات اتفاقات هفته گذشته است. دشمنی که لبنانی‌ها را تهدید می‌کند و سوریه را بمباران می‌کند، باید نگران و وحشت‌زده بماند و این مسئله تعادل بازدارندگی و قوانین درگیری را برقرار می‌کند. توازن بازدارندگی همان چیزی است که پاسخ اسرائیل را محدود و پوچ کرد. اسرائیلی‌ها تصور می‌کردند که پس از بمباران جنوب لبنان به دستاوردی دست یافته‌اند و این باید با استراتژی بررسی شود.»

اسرائیل از نصرالله می‌ترسد

او همچنین گفت: «تل‌آویو به صهیونیست‌ها دروغ گفت و همه می‌دانند که آنان یک سایت حزب‌الله را بمباران نکردند و این تنها نشان دهنده ضعف شدید آنهاست. یکی از دروغ‌های نتانیاهو این است که کابینه لاپید با حزب‌الله قرارداد امضا کرده است و همه می‌دانند که این یک دروغ است. نتانیاهو مقاومت را تهدید می‌کند و ما در مقاومت نیز او را تهدید می‌کنیم. هر حادثه امنیتی در لبنان رخ دهد، بدون تردید به آن پاسخ خواهیم داد.»