اختلال در زمان تاجگذاری پادشاه انگلیس

 فرودگاه هیثرو می‌گوید که از ژانویه ۲۰۲۳ پیشنهاد افزایش ۱۰ درصدی حقوق و همچنین پرداخت یکجا به مبلغ ۱۱۵۰ پوند را ارائه کرده اما ادعا می‌کند که اتحادیه "یونیت" در ارائه این پیشنهاد تجدید نظر شده به اعضای خود شکست خورده است. به همین دلیل حدود ۱۴۰۰ افسر امنیتی در فرودگاه مذکور برای هشت روز در ماه آتی میلادی اعتصاب خواهند کرد.

اتحادیه یونیت اعلام کرده که کارکنان از ۴ تا ۶ مه، ۹ تا ۱۰ مه و ۲۵ تا ۲۷ مه به دلیل اختلاف بر سر پرداخت دستمزد که باعث ایجاد اختلال و تاخیر اجتناب ناپذیر برای مسافرانی است که برای تاج‌گذاری پادشاه می‌آیند، دست به اعتصاب می‌زنند.

"شارون گراهام"، دبیرکل این اتحادیه گفت: با این حال، ما یک مدیر اجرایی داریم که فکر می‌کند افزایش درآمد قابل قبول است در حالیکه او افزایش حقوق مناسب کارگران خود را رد می‌کند. این اختلاف با رای گیری کارگران بیشتری تشدید خواهد شد و اختلال در طول تابستان ادامه خواهد داشت. نیروی گارد امنیتی در فرودگاه هیثرو همچنین در اعتصاب ۱۰ روزه به مناسبت عید پاک شرکت کردند.

اختلال در زمان تاجگذاری پادشاه انگلیس

در این اعتصاب افسران امنیتی ترمینال پنج فرودگاه که ویژه بریتیش ایرویز است، حضور داشتند.

این خط هوایی پنج درصد از پروازهای خود در طول این اعتصاب کنسل و فروش بلیط را در روزهای اعتصاب متوقف کرد.

نزدیک به ۲۰۰۰ بازرس پاسپورت در حال حاضر در یک اعتصاب عمومی شرکت می کنند، اما اعلامیه جدید به این معنی است که ۱۰۰۰ کارمند دیگر از جمله افسران مصاحبه و کسانی که در پست‌های اداری و ضد کلاهبرداری و تقلب هستند، هم در این اعتصاب شرکت خواهند کرد.