رقیب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده

«رابرت اف کندی جونیور»، فعال سیاسی حزب دموکرات و برادرزاده «جان اف. کندی» رئیس‌جمهور ترورشده آمریکا امروز چهارشنبه رسماً نامزدی خود را برای انتخاب شدن به عنوان نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد.

به گزارش تله تریدر، او از جمله مخالفان سرسخت واکسن کرونا بود و اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ حساب کاربری او را به دلیل انتشار مطالب گمراه‌کننده درباره واکسن بست.

با اعلام نامزدی اف کندی در انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا حضور جو بایدن در این انتخابات به صورت جدی با چالش مواجه شده است. این اتفاق در تاریخ آمریکا به عنوان اتفاقی نادر در سیاست است که در میان نامزد‌های جمهوری خواه و دموکرات به صورت نادر دیده می‌شود.

«جیمی کارتر»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۹۸۰ مجبور شد با سناتور «تد کندی» در مرحله انتخابات درون‌حزبی رقابت کند.

رقیب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده

 جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا هم در انتخابات سال ۱۹۹۲ با «تد کندی»، مجری محافظه‌کار آمریکایی به رقابت پرداخت.

رابرت اف کندی جونیور، ۶۹ سال سن دارد. او پسر سناتور «رابرت اف کندی» است که در سال ۱۹۶۸ ترور شد و جانش را از دست داد. او همچنین برادر زاده جان اف کندی، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا است که او هم در سال ۱۹۶۳ با ترور کشته شد.