وحشت صهیونیست‌ها از توان موشکی و اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین

 سایت عبری زبان «کود» گزارش داد که مسأله ای که بیش از هر چیز دیگری در جریان درگیری‌های شب گذشته ما را نگران می‌کند این است که تمام گروه‌های فلسطینی در نوار غزه زیر پرچم فرماندهی اتاق مشترک به رهبری حماس متحد شدند.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داد: ما شب گذشته شاهد بارانی از موشک‌هایی بودیم که از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بُرد موشک‌های گروه‌های فلسطینی که از غزه شلیک شد طولانی‌تر شده است.

در این گزارش آمده است: برای نخستین بار این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کردند که در ۲۳ کیلومتری آنها قرار داشت.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته اذعان کرد: موشک‌هایی که روز سه‌شنبه از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شد، وضعیت ضعف و سردرگمی را که اسرائیل به خاطر نتانیاهو تجربه کرده، تأیید می‌کند.

ارتش اسرائیل روز سه شنبه پس از اعلام رصد شلیک ۳ راکت و یک گلوله خمپاره از نوار غزه، از رصد شلیک ۲۲ گلوله راکتی دیگر از نوار غزه خبر داد.

بر اثر این حملات موشکی، حدود ۷ نفر در شهرک «سدیروت» مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم توصیف شد.

بنت در توییتی در حساب کاربری خود نوشت: در یک روز، در زمان دولت بنیامین نتانیاهو، موشک‌های بیشتری از غزه به سمت ما شلیک شد تا در دولت من.

وحشت صهیونیست‌ها از توان موشکی و اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین

همچنین ناکامی گنبد آهنین به عنوان فخر صنایع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌های مقاومت که روز سه شنبه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه شلیک شد، درخواست‌ها برای گشودن تحقیق درباره دلایل ناکامی این سامانه دفاعی را باز کرده است.

رادیو صدای جنوب رژیم صهیونیستی اعلام کرد: باید علل شکست گنبد آهنین در رهگیری دو موشک به سمت سدیروت مشخص شود. آیا ناکامی بوده یا آن‌را از کار انداخته‌اند؟