نفوذ نظامیان صهیونیست با لباس زنانه به قلب نابلس+فیلم

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ساعاتی پس از عملیات تروریستی امروز نظامیان اشغالگر در نابلس و به شهادت رساندن سه نیروی مقاومت فلسطین، جزئیات جدیدی از نحوه انجام این عملیات منتشر کردند. 

این خبر پس از آن منتشر شد که وبگاه فلسطینی شهاب، فیلمی از یک دوربین مداربسته منتشر کرد که در آن دیده می‌شود؛ چندین نفر با لباس شهروندان عرب و لباس زنانه خود را به منزل نیروهای مقاومت در قلب نابلس می‌رسانند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز، شماری از نیروهای ارتش این رژیم با پوشیدن لباس زنانه، خود را به یک منزل در شهرک قدیمی واقع در شمال نابلس در کرانه باختری رساندند و پس از محاصره این منزل، لباسهای تاکتیکی خود را عوض کردند و پس از محاصره این منزل، بلافاصله سایر نیروهای نظامی خود را به محل درگیری رساندند.

به ادعای این شبکه صهیونیستی در این عملیات که از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی فلسطین آغاز شد و دو ساعت طول کشید، ۲۰۰ نیروی ارتش، اطلاعات و یگان‌های ویژه صهیونیست شرکت داشتند و طی آن علاوه بر استفاده از گلوله از بمب‌ و نارنجک نیز استفاده شد و طی آن سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، چند روز پیش، اطلاعات دقیقی در خصوص محل مخفی شدن این نیروهای مقاومت در شهرک قدیمی نابلس به شاباک رسیده بود و بر اساس همان اطلاعات، نظامیان صهیونیست با لباس زنانه خود را به منزل مذکور رساندند و پس از تعویض لباس، اقدام به انداختن نارنجک و بمبهای دستی به سوی این آپارتمان کردند و پس از درگیری دو ساعته، عملیات ترور را انجام دادند و پس از آن، از محل درگیری، عقب‌نشینی کردند.

وبگاه روزنامه جروزالم پست رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: در یک اتفاق غیرعادی، یک فروند پهپاد از طریق پنجره وارد خانه‌ای در خیابان یاسمین شد و منفجر شد.

اما یک مقام مسئول نظامی رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با تلویزیون این رژیم تاکید کرد که در عملیات صبح امروز در نابلس از پهپاد یا نیروی هوایی کمک گرفته نشده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح امروز (پنجشنبه، ۴ می)، با حمله به یکی از شهرک‌های شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی، یک منزل مسکونی را محاصره کردند. همزمان شمار زیادی از نیروهای اشغالگر با تجهیزات نظامی از محورهای مختلف وارد شهر نابلس شدند و در چند نقطه این شهرک درگیری‌های شدیدی میان ساکنان فلسطینی و اشغالگران روی داد. 

رسانه‌های محلی، صبح امروز اعلام کردند که نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی یک منزل را در محله «الیاسمینه» در شهرک قدیمی نابلس محاصره کردند و همزمان بلندگوهای مساجد در نابلس، مردم فلسطین را به پشتیبانی از نیروهای مقاومت و خارج کردن آن‌ها از محاصره دشمن فرا خواندند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از پایان عملیات امروز در قلب نابلس اعلام کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات دقیق، دو نیروی حماس به نام‌های «حسن قطنانی» و «معاذ المصری» که حدود یک ماه پیش با انجام عملیات «الاغوار» موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند، به شهادت رسانده‌است و به همراه آن‌ها، «ابراهیم جبر» یکی از افرادی که به همراه این دو شهید در منزل محاصره شده حضور داشت و به آن‌ها برای مخفی شدن کمک کرده بود، نیز هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22