حمله به غزه با چراغ سبز آمریکا

 رسانه های صهیونیستی به دنبال حمله بامداد امروز سه شنبه ارتش رژیم اسراییل به نوار غزه فاش کردند که این حمله با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

به گفته رسانه های صهیونیست، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پیش از این حمله با همتای آمریکایی خود گفتگوی تلفنی کرده است.

رادیوی رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که پس از این حمله، مصر را از جزئیات آن آگاه کرده است.

نوار غزه بامداد امروز بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سایه حمایت های همیشگی واشنگتن از تل آویو بود. بر اساس اعلام مدیر مجتمع پزشکی الشفاء در غزه، در این جنایت، ۱۳ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند. در میان مجروحان نیز ۳ کودک و ۷ زن دیده می شود .

به گفته «محمد ابو سرینه»، در میان شهدا ۴ کودک و ۶ زن دیده می شود و حال تعدادی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در ساختمان‌های مسکونی در نخستین ساعات بامدادی روز سه‌شنبه در نوار غزه، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه و شماری زن و کودک را هدف قرار داده است.

این رژیم از بیم حملات انتقام‌جویانه مقاومت فلسطین به ساکنان سرزمین‌های اشغالی در ۴۰ کیلومتری نوار غزه اعلام کرد که از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ۱۸ سه‌شنبه در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ۴۰ هواپیمای جنگی، پهپاد و بالگرد در عملیات ترور و حمله به نوار غزه در بامداد امروز شرکت داشته‌اند.

حمله به غزه با چراغ سبز آمریکا

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، پیش بینی می شود که این عملیات سه روز به طول بیانجامد.

از سوی دیگر خبر می رسد که نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است امروز سه شنبه برای بررسی وضعیت موجود تشکیل شود.

در میان شهدا؛ جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیده می‌شود.

رهبران فلسطینی نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار دادند و اعلام کردند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که مسئولیت پیامدهای این جنایت با رژیم صهیونیستی است.

این جنبش روز سه شنبه در بیانیه ای با تسلیت شهادت جهاد شاکر الغنام، خلیل صلاح البهتینی و طارق محمد عز الدین از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تعدادی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه که اغلب آن ها زن و کودک هستند، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت های خود را خواهد داد.

در این بیانیه با اشاره به تجاوز بامداد سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید شده که مسئولیت کامل این جنایت وحشیانه و پیامدهای آن با رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیستی و تندروی آن است.

حماس خاطرنشان کرد که تروریسم و جنایت های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و تمام کرانه باختری و در قدس و مسجد الاقصی بهای سنگینی برای آن رژیم خواهد داشت و امنیتی برای تل آویو به ارمغان نمی آورد.

این جنبش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند اهداف و برنامه های تجاوزگرانه خود را محقق کند بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان ها می شود.

در بخشی از این بیانیه آمده که مبارزه و مقاومت ملت فلسطین و پایبندی به حقوق و آرمان ها و همچنین پاسخ به تجاوزها تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.