شلیک گسترده راکت به شهرکهای صهیونیست‌نشین

منابع خبری عبری و عربی از شلیک بی‌امان راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین فلسطین اشغالی خبر می‌دهند و سامانه پدافندی گنبد آهنین هم قادر به رهگیری همه راکتها نیست.

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی علت عدم رهگیری موشکها توسط گنبد آهنین است؛ موشکهایی که امروز به منطقه صهیونیستی «رحوفوت» واقع در جنوب تل‌آویو شلیک شد و در پی آن، یک صهیونیست به هلاکت رسید و گزارشهایی از هلاکت دو نفر دیگر هم منتشر شد.

در حال حاضر، نیروهای مقاومت در حال شلیک گسترده راکت به سمت تل‌آویو و شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه به ویژه عسقلان، ناحل عوز، النقب غربی، جافینم، سدیروت، ایفیم، نیر عام، زیکیم، کرمیه، اور هنیر، شوبا، یزراعم، تکوما، کیسوفیم وکفارى سعد هستند و آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآمده است.

شلیک گسترده راکت به شهرکهای صهیونیست‌نشین

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۶ نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در مقابل رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نخستین روز پاسخ مقاومت به این تجاوز، دست‌کم ۵۰۰ راکت و موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شده و خسارات زیادی به بارآورده است.

حملات راکتی نیروهای مقاومت، بعد از ظهر امروز بار دیگر شدت گرفته است و منابع فلسطینی گزارش دادند که این حملات، ساحل عسقلان واقع در فلسطین اشغالی و شهرک «نتیف هعسراه» را هدف قرار داده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر، مجددا در شهرکهای صهیونیستی از جمله ناحل غوز و منطقه کرم ابوسالم به صدا درآمده است. منابع فلسطینی می‌گویند که از صبح امروز، بیش از ۵۰ خمپاره به سمت کرم ابوسالم شلیک شده است