تداوم حملات موشکی به صهیونیست‌ها

 رسانه‌های عبری‌زبان امروز (جمعه) از فعال‌شدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

برخی منابع نیز می‌گویند موج جدیدی از راکت‌های گروه‌های مقاومت به سمت صهیونیست‌ها بعد از ۱۳ ساعت سکوت، شلیک شده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند انفجارهایی که در مناطق شرقی خان‌یونس و رفح شنیده می‌شود، ناشی از تلاش گنبد آهنین برای مقابله با موشک‌های مقاومت است.

منابع صهیونیستی می‌گویند حداقل ۱۰ فروند راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

یک مقام ارشد در گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز به شبکه «الجزیره» گفت که قدرت تشدید رویارویی را داریم به‌گونه‌ای که در صورت ادامه تجاوز صهیونیست‌ها، همه را شگفت‌زده خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: «ساعات آتی برای دستیابی به یک توافق شرافتمندانه که حقوق، جان و توانایی‌های فلسطینیان را حفظ کند، مهم است».

شلیک موج جدیدی از راکت‌های مقاومت از نوار غزه در زمانی انجام شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم تروریست صهیونیستی در حال برگزاری جلسه ارزیابی وضعیت درگیری‌ها در مقر ارتش در تل‌آویو است.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند دو موج شلیک راکت از نوار غزه به مجموع ۲۰ فروند طی چند دقیقه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شدند.

راکت‌های مقاومت از نوار غزه به ساحل شهر اشغالی عسقلان رسیده و در اشکول نیز بعد از اصابت به اهداف خود، منجر به آتش‌سوزی در تأسیسات کشاورزی غصبی شدند.

خبرنگار شبکه «المنار» نیز از نوار غزه گزارش داد که هواپیماهای جاسوسی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی بر فراز نوار غزه در حال پرواز هستند اما فعلاً وضعیت آرامش محتاطانه‌ای در این منطقه حاکم است.

امروز همچنین وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که از زمان آغاز حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به این منطقه در بامداد سه‌شنبه، تاکنون ۳۱ نفر شامل ۶ کودک و ۳ زن به شهادت رسیده و حداقل ۹۳ نفر نیز مجروح شدند.

رسانه‌های عبری‌زبان همچنین  تصویر نادر زیر را از رویارویی راکت مقاومت فلسطین با موشک رهگیر گنبد آهنین رژیم اشغالگر صهیونیستی منتشر کردند.

دقایقی بعد صهیونیست‌ها از فعال‌شدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در بیشتر مناطق حومه قدس اشغالی و رسیدن راکت‌های گروه‌های مقاومت از نوار غزه به این منطقه خبر دادند.

گفته می‌شود حداقل ۷ فروند راکت از نوار غزه به سمت مناطق صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی شلیک شده است.