اراجیف خنده دار ارتش رژیم‌صهیونیستی| پهپادمان را در مرز غزه اشتباهی سرنگون کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که نیروهای این رژیم به اشتباه یک پهپاد اسرائیلی را در نزدیکی مرز غزه سرنگون کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اضافه کرد که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه از بامداد روز سه‌شنبه  (۹ می) تا به امروز (شنبه، ۱۳ می) برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد. 

بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و تا هنگام تنظیم این خبر ادامه داد. 

بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۴۷ نفر مجروح شده‌اند. 

برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند که بر اثر حملات راکتی مقاومت، فرودگاه بن گوریون از کار افتاد.

فرودگاه بن‌گوریون که به یاد «دیوید بن گوریون» نخستین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به این نام معروف است، بزرگ‌ترین فرودگاه بین‌المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر لد و در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی تل‌آویو قرار دارد.