سلاح‌های یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت رفت

 سایت «اسرائیل نیوز ۲۴» گزارش داد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای در خصوص وقوع یک فقره سرقت از پایگاه ارتش این رژیم در جنوب اراضی اشغالی صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت سلاح و ۲۶ هزار گلوله از یکی از انبارهای ارتش در جنوب اراضی اشغالی خبر داده است. نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

چند ماه قبل نیز رسانه‌های عبری زبان از وقوع سرقت در یک پایگاه نظامی و دزدیده شدن ۳۰ هزار سلاح در نزدیکی شهر بئر السبع خبر داده بودند.

یک مسئول نظامی در آن زمان نسبت به ورود عاملان این سرقت به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی بدون آنکه کسی متوجه شود، ابراز نگرانی کرده بود.

این در حالیست که پیشتر روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» فاش کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی با یک بحران جدید رو به رو است. نظامیان رژیم صهیونیستی از کمبود تجهیزات نظامی به ویژه جلیقه‌های ضدگلوله رنج می‌برند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی که این روزها در کرانه باختری حضور دارند اعلام کرده‌اند که بارها بدون جلیقه‌های محافظ به میدان نبرد اعزام شده‌اند چرا که ارتش رژیم صهیونیستی به شدت با کمبود این جلیقه‌ها رو به رو است.

سلاح‌های یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت رفت

در این گزارش آمده است که با وجود اینکه ارائه جلیقه‌های محافظ و ضدگلوله به نظامیان صهیونیستی که در یگان‌های ویژه و زرهی و چتربازی حضور دارند یک اولویت بسیار مهم به شمار می‌رود اما به نظر می‌رسد این نظامیان در جریان جنگ و نبرد واقعی نیز چنین جلیقه‌هایی در اختیار نداشته‌اند.

چند هفته پیش نیز شبکه عبری زبان کان گزارش داده بود که تعدادی از سلاح‌های نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک مانور نظامی در نزدیکی پایگاه «تسئیلیم» به سرقت رفته است.