تاکید حماس بر بی پاسخ نماندن عملیات ترور رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (چهارشنبه)، به رژیم صهیونیستی درباره عملیات پهپادی علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی،‌ شامگاه امروز، در عملیات پهپادی یک خودروی فلسطینی را در شهر جنین (شمال کرانه باختری) هدف حمله قرار داد که در این حمله سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش پایگاه خبری «شهاب»، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به این اقدام گفت استفاده رژیم صهیونیستی از پهپاد در کرانه باختری بعد از آنکه این رژیم نتوانست نبرد تن به تن با رزمندگان مقاومت را به نفع خود تغییر دهد، بیانگر تلاش این رژیم برای تنش‌زایی و برهم زدن اوضاع است.

تاکید حماس بر بی پاسخ نماندن عملیات ترور رژیم صهیونیستی

سخنگوی حماس اضافه کرد که جنایت ترور در شهر جنین بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند و مردم فلسطین و مقاومت به این عملیات پاسخ خواهند داد.

او در پایان تاکید کرد که چنین جنایت‌هایی نه‌تنها اراده مردم فلسطین را از بین نخواهد برد، بلکه پافشاری آن‌ها را برای افزایش مقاومت و خروش علیه رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، در بیانیه‌ای اعلام کرد پهپادهای ارتش این رژیم خودرویی را که سرنشینان آن به یکی از ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تیراندازی کرده بودند، هدف حمله پهپادی قرار دادند.

لحظاتی بعد، دفاع مدنی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت ۳ فلسطینی در این عملیات خبر داد و گفت که پیکر سه فلسطینی در این خودرو شناسایی شده است.

با این حال، منابع فلسطینی خبر دادند هویت این سه فلسطینی مشخص نشده و رژیم صهیونیستی پیکر آن‌ها را تحویل نداده است.