نتانیاهو به دنبال چتر نجات برای محمود عباس

 شبکه کان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال اتخاذ گام هایی در راستای نجات تشکیلات خودگردان فلسطین از ورشکستگی است.

برخی مسئولان فلسطینی که نامی از آن ها برده نشده است، تاکید کردند: سیگنال هایی دریافت کردیم که نشان می دهد رژیم صهیونیستی به دنبال یافتن راه هایی برای تقویت تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن است.

این منابع اعلام کردند که تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا نشست هایی برگزار و به دلیل شرایط سخت مالی، امکان اعلان ورشکستگی را بررسی کردند.

این درحالی است که کابینه رژیم صهیونیستی نیز اخیرا چندین بار اعلام کرد که تمایلی به انحلال و فروپاشی تشکیلات خودگردان ندارد.

نتانیاهو تقریبا یک هفته پیش اعلام کرد که ما به تشکیلات خودگردان نیاز داریم و نباید اجازه فروپاشی آن را بدهیم ، ما آماده ایم که به آن کمک مالی بکنیم زیرا ما در تداوم فعالیت تشکیلات خودگردان منفعت داریم.

این درحالی است که نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین طی دیدار با هیاتی از اعضای دموکرات و جمهوری خواه در کنگره آمریکا گفت که سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی از جمله قتل، شهرک سازی، محاصره شهرهای فلسطینی، مجازات دسته جمعی و تجاوز به مقدسات اسلامی و ‌مسیحی منطقه را به آشوب خواهد کشید که این امر نتایجی به همراه دارد که هیچ کس توقع آن ها را نداشت.

اخیرا رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم به مقامات «تشکیلات خودگردان فلسطین» درباره افزایش حملات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری هشدار دادند.

نتانیاهو به دنبال چتر نجات برای محمود عباس

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «حسین الشیخ» مشاور «محمود عباس» و اصلی‌ترین گزینه جانشینی وی خاطرنشان کرد: نیازمند اقدام فوری و قاطع علیه مراکز تروریسم(مبارزه فلسطینی‌ها علیه اشغالگری) هستیم.

در حالی که تشکیلات خودگردان فلسطین مسوول امنیت مناطق فلسطینی‌نشین است، این مقام صهیونیست اعلام کرد که ارتش این رژیم آماده مقابله با مبارزان فلسطینی در همه مناطق مورد نیاز است.

تشدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری و عملیات متعدد ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی عرصه را بر سران صهیونیست تنگ کرده و آنها را با چالش بزرگی روبرو کرده است و صهیونیستها هر روزه نگران هدف قرار گرفتن خود هستند.