گزارش رسانه‌ عبری درباره سامانه موشکی «ثارالله» حزب‌الله لبنان

 این شبکه در گزارشی با بررسی سامانه موشکی ضد زرهی « ثارالله » که مقاومت اخیرا از آن رونمایی کرده، اعلام کرد، حزب‌الله به تهدید رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد. این حزب از این موشک‌ها قبلا استفاده کرده و در رویارویی آتی هم استفاده خواهد کرد.

به گفته تحلیلگران، این شبکه منتظر مراسم بزرگداشت حزب الله در سالروز پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ در دوشنبه آینده و سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب است.

خبرنگار عربی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویر و صحنه‌هایی از این سامانه موشکی که مقاومت ارائه کرده، گفت، حزب‌الله به تهدید و جشن پیروزی ادامه می‌دهد.

وی گفت، از خصوصیات این سامانه موشکی دقت هدف گیری و توانایی در پرتاب دو موشک کورنیت به طور همزمان است.

این شبکه یک گزارش تصویری از جزئیات سامانه موشکی ثارالله پخش کرد که از مشخصه‌های آن هدف گیری به طور همزمان و با دقت بالا و امکان استفاده از آن در شب و روز است.

آری شاویت، تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنگ آینده فاجعه بار خواهد بود و باید برای ممانعت از وقوع آن با همه توان تلاش کرد، افزود، باید برای چنین جنگی آماده شد. قدرت محور مقاومت افزایش یافته است.

گزارش رسانه‌ عبری درباره سامانه موشکی «ثارالله» حزب‌الله لبنان

رسانه‌های صهیونیستی در مورد آنچه آنها وضعیت «تنش در شمال» و احتمال جنگ با حزب‌الله می‌دانند، بحث کردند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که رژیم اشغالگر در هر جنگی با حزب‌الله دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهد شد و تهدیدات یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باعث خنده دبیرکل این حزب می‌شود.

حزب‌الله لبنان روز جمعه برای نخستین بار از سامانه موشکی ثارالله رونمایی و اعلام کرد، این سامانه از سال ۲۰۱۵ در تشکیلات مقاومت مورد استفاده قرار گرفته است.