حمله سایبری گسترده به هزاران صهیونیست

 شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد نهاد سایبری (رژیم صهیونیستی) شامگاه دوشنبه اعلام کرد، اطلاعات حساسی از چند سایت دوست یابی (صهیونیستی) به سرقت رفته است و اکنون در حال کمک به شرکت‌های مذکور برای محدود کردن ضرر و زیان‌های این نشت اطلاعاتی است.

به گفته نهاد سایبری رژیم صهیونیستی: به صاحبان این سایت‌ها هشدارهای لازم داده شده است و آنها در حال بررسی میزان خسارت وارده هستند.

در بخش دیگری از بیانیه هم آمده است، ما گوشزد می‌کنیم که مالک سایت و شرکت میزبان سایت در مقابل قانون مسئول حفظ اطلاعات شخصی کاربران خود بوده و باید به مشتریان خود نسبت به لو رفتن اطلاعات شان و نیز تدابیری که باید برای کاهش ضرر و زیان وارد اتخاذ کنند، اطلاع رسانی نمایند.

این نهاد همچنین ادعا کرد در راستای حفظ حریم خصوصی افراد و نیز برای کمک به تحقیقات در حال انجام توسط نهادهای امنیتی، هیچ رسانه‌ای اجازه انتشار نام و مشخصات سایت‌‌هایی که در حمله جدید سایبری اطلاعات شان به دست هکرها افتاده را ندارند.

حمله سایبری گسترده به هزاران صهیونیست

با این حال این نهاد اعتراف کرد، اطلاعات موجود در برخی از این سایت‌ها به طور بالفعل توسط هکرها در شبکه اینترنت منتشر شده است و احتمالا در شبکه‌های اجتماعی هم این کار صورت گرفته باشد.