کابوس جنگ دست از سر صهیونیست‌ها بر نمی‌دارد

 تالیا لانکری، سرهنگ نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگ یوم کیپور (جنگ اکتبر ۱۹۷۳) زخمی عمیق و ضربه‌ای است که همواره با آن زندگی می‌کنیم زیرا آنچه شاهد هستیم به معنای آن است که جنگی رخ خواهد داد.

لانکری گفت: ستاد کل ارتش از زمان جنگ روز کیپور هر هفته وضعیت را ارزیابی می‌کند و به ویژه با صحبت‌هایی که درباره حزب‌الله، تحولات در مرزهای شمالی و توسعه نیروهای آن در این مناطق وجود دارد، همواره ارزیابی به این سوال ختم می‌شود که آیا نشانه‌هایی دال بر جنگ وجود دارد یا نه.

این سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مسوولان ستاد کل ارتش این سوال را از سرویس آمان (سرویس اطلاعات نظامی وابسته به ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی) دارند، بخشی از این موضوع نتیجه چیزی است که در یوم کیپور مشاهده کردیم، ما همواره در این شوک زندگی می‌کنیم.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مسوولان شاباک و ارتش این رژیم هشدار روشن و دقیقی را به مسوولان سیاسی دادند دال بر اینکه روزانه ۲۰۰ هشدار وقوع حملات و تنش در مکان‌های مختلف و ایجاد ارتباط میان میدان‌ها در روزهای عید (صهیونیست‌ها) که از این هفته آغاز می‌شوند، به ویژه با تشدید احتمالی شرایط بازداشت اسرای (فلسطینی) وجود دارد.

کابوس جنگ دست از سر صهیونیست‌ها بر نمی‌دارد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به نقل از برخی مسوولان این رژیم به نگرانی‌های سیاسی و امنیتی که درخصوص تشدید احتمالی عرصه‌های مختلف همزمان با روزهای عید و اعمال محدودیت‌ها بر اسرای زندان‌ها وجود دارد، پرداخته و تاکید کردند که این وضعیت به شدت یادآور جنگ یوم کیپور است.

این رسانه‌ها پیشتر نیز نسبت به غافلگیری‌هایی که حزب‌الله برای رژیم صهیونیستی آماده کرده، هشدار دادند.