اعتراضات علیه نتانیاهو به نیویورک هم رسید

 پایگاه اطلاع رسانی تایمز آو اسرائیل خبر داد، فعالان صهیونیست ساکن در آمریکا و اعضای اقلیت یهودی نیویورک اولین تظاهرات خود را بر علیه نتانیاهو در مقابل هتل محل اقامتش واقع در بخش شرقی منهتن برگزار خواهند کرد.

این تظاهرات روز سه شنبه به وقت ایالات متحده همزمان با حضور نتانیاهو در نیویورک برای شرکت در جلسات مجمع عمومی سازمان ملل برگزار خواهد شد.

تظاهرات مشابهی نیز همزمان با عزیمت نتانیاهو به مقر سازمان ملل متحد در هتل محل اقامتش برگزار و سومین برنامه اعتراضی نیز به صورت تجمع بزرگ اعتراض آمیز ظهر همان روز در تایمز اسکویر برگزاری می‌شود.

چهارمین برنامه اعتراضی هم در موزه متروپولیتن در شامگاه سه شنبه همزمان با حضور نتانیاهو در یک برنامه فرهنگی به اجرا در خواهد آمد.

اعتراضات علیه نتانیاهو به نیویورک هم رسید

معترضین تاکید کردند در طول هفته جاری تا روز شنبه آینده تظاهرات مستمری را علیه نتانیاهو برگزار و در حین دیدار وی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و در زمان سخنرانی‌اش در سازمان ملل متحد هم تظاهرات اعتراض آمیز آنها برگزار می‌شود.

به نوشته این رسانه صهیونیست: برخی از فعالان نیز اعلام کردند، ترجیح می‌دهند تا زمان اجرای برنامه‌های اعتراض آمیز خود آنها را رسانه‌ای نکنند.

آنها قول دادند غافلگیری‌های مختلفی را در نقاط مختلف شهر برای نتانیاهو آماده و به اجرا خواهند گذارد.