اعلام آمادگی نجباءبرای پیوستن به جنگ علیه اسرائیل

 شیخ اکرم‌الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای گفت رزمندگان فلسطینی ثابت کردند که کنترل امور را در دست گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است: به شما ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. شما که امروز به دنیا ثابت کردید معادله بازدارندگی علیه اشغالگران تغییر پیدا کرده و زمام امور را به‌دست گرفته‌اید.

او افزود: تاکید می‌کنیم شما تنها نیستید و محور مقاومت، محوری یکپارچه است. ما برای سهیم شدن در اجر و افتخار این نبرد، در اوج آمادگی قرار داریم.

در ادامه پیام اکرم الکعبی آمده است: اسرائیل متجاوز و حامی‌اش آمریکا و همچنین اذناب آمریکا بدانند که ادامه تجاوز با پاسخ نظامی ما مواجه می‌شود؛ پاسخی که دوستان را خرسند و دشمنان را مبهوت خواهد کرد. اگر محور شرارت به‌دنبال توسعه جبهه درگیری باشد، محور خیر آماده مقابله است.

دبیرکل جنبش نجباء سپس با تهدید دول غربی گفت: هرگونه مشارکت آمریکا یا غربی‌ها در معرکه، با پاسخ قاطع مواجه می‌شود و ما هرکدام از جایگاه خود با هرآنچه در اختیار داریم، به مقابله برمی‌خیزیم. حامیان صهیونیست‌ها و متحدانشان در همه‌جای دنیا بدانند که از سلاح ما در امان نیستند‌؛ چرا که خداوند یاور مؤمنان است.

صبح روز شنبه (۱۵ مهر) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

اعلام آمادگی نجباءبرای پیوستن به جنگ علیه اسرائیل

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمامر عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئوهای زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

این در حالی است که بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به 300 کشته و بیش از 1450 مجروح رسیده که حال 285 نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است