عملیات دریایی موفق تکاوران مقاومت

 «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای از عملیات دریایی موفق تکاوران مقاومت خبر داد.

کتائب القسام اعلام کرد که در لحظات اولیه عملیات «طوفان الاقصی» (روز گذشته-شنبه) تکاوران دریایی مقاومت با ۵ قایق عملیات موفقی را در سواحل جنوبی عسقلان اشغالی انجام دادند و چند منطقه را تحت کنترل درآوردند.

طبق این بیانیه، رزمندگان مقاومت همچنین تلفات جانی سنگینی به نظامیان صهیونیست وارد کردند و تا لحظه صدور این بیانیه شماری از این نیروها همچنان در حال مبارزه با نظامیان صهیونیست هستند.

این بیانیه نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی در رصد و شناسایی به موقع تکاوران دریایی حماس در روز نخست حمله ناموفق بوده است.  

القسام ساعتی قبل نیز در  بیانیه شماره ۴ خود اعلام کرده بود رزمندگان مقاومت برای کمک و تقویت تجهیزاتی نیروهای درگیر، بامداد امروز یکشنبه (روز دوم عملیات)، موفق به عملیات نفوذ به خاک اشغالی شدند.

عملیات دریایی موفق تکاوران مقاومت

طبق این بیانیه، نیروهای کمکی حماس وارد سایت و کیبوتص (شهرک) صوفا، حولیت و یتید در محور رفح شده‌اند. در اتفاقی بی‌سابقه، رژیم صهیونیستی، در روز دوم این عملیات صبح امروز اعلام کرد شمار کشته شدگانش به ۳۵۰ نفر رسیده است. 

عملیات «طوفان الاقصی» در حمایت از قدس و مسجد الاقصی در مقابل تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، از صبح دیروز آغاز شده و حماس موفق شده صدها نفر از جمله نظامیان عالی رتبه‌ای را به اسارت بگیرد.