استفاده صهیونیست‌ها از ماده ممنوعه در حمله به نوار غزه+فیلم

 منابع محلی بامداد چهارشنبه از حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای رژیم موقت صهیونیستی به منطقه «حی الکرامه» واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصاویری از حملات ددمنشانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه، نوشتند که این رژیم در سایه سکوت جامعه بین‌المللی، از ماده ممنوعه فسفر سفید در حمله به منطقه «حی الکرامه» استفاده کرده است.

وزارت کشور فلسطین در نوار غزه نیز گفت: «هواپیماها و توپخانه‌های اشغالگران، حی‌الکرامه در شهر غزه را با حملات مداوم ویران می‌کنند. آمبولانس‌ها به‌دلیل شدت حملات و تخریب جاده‌ها قادر به رسیدن به مجروحان در آن منطقه نیستند».

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که بر اثر بمباران تعداد زیادی از منازل، برج‌ها و تقاطع‌ها در حی‌الکرامه در شمال نوار غزه، چندین فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

 

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.