اسرائیل از یافتن اجساد برخی اسیرانش خبر داد

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت: ما در منطقه‌ای در نوار غزه مکان اجساد برخی اسرائیلی‌هایی را یافتیم که توسط حماس گروگان گرفته شده بودند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس طی عملیات طوفان الاقصی علیه اراضی اشغالی ۱۲۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

لرنر گفت: ما اجساد گروگان‌ها را طی این عملیات کوچک در نوار غزه پیدا کردیم. ارتش اسرائیل هزاران اهداف وابسته به حماس در غزه را مورد حمله قرار داد. این اهداف شامل تأسیسات ساخت پهپاد و تأسیسات دریایی و فرماندهی و تمام تأسیسات موشکی بود. به نظر ما حماس درحال حاضر سرگردان است و به تونل‌ها فرار کرده است.

مسئولان صهیونیست می‌گویند که به غیرنظامیان قبل از حمله زمینی گسترده مهلت طولانی‌تری برای ترک شمال غزه داده می‌شود.

لرنر درباره مهلت نهایی برای ترک شمال غزه اظهارنظری نکرد اما گفت: ما بار دیگر این مهلت را تمدید کردیم. مجددا از ساکنان شمال غزه و شهر غزه می‌خواهیم به جنوب بروند.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: ما از فلسطینی‌ها نمی‌خواهیم غزه را ترک کنند بلکه فقط از شمال غزه خارج شوند. ما مهلتی را به غیرنظامیان برای ترک اماکنی که فکر می‌کنیم حماس به خاطر زیرساخت خود از آن استفاده می‌کند داده‌ایم.

اسرائیل از یافتن اجساد برخی اسیرانش خبر داد

بامداد روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳، گردان‌های القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی با شلیک بیش از ۵۰۰۰ موشک از نوار غزه خبر داد. مبارزان فلسطینی همچنین در یک عملیات ویژه به تعدادی شهرک‌های اطراف غزه حمله کردند و با نیروهای اشغالگر درگیر جنگ خیابانی شدند و صدها تن از آنها را کشته و زخمی کردند، همچنین تعدادی از سربازان و شهرک نشینان را اسیر کردند و خودروهای اشغالگران را تحت کنترل خود درآوردند.

در حالی که جنگ غزه وارد نهمین روز خود می‌شود، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه با توجه به پیش‌بینی حمله زمینی گسترده به غزه که ظرف امروز و فردا توسط اشغالگران انجام خواهد شد، ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: در آخرین آمار اعلام شده از آغاز نبرد طوفان‌ الاقصی تاکنون تعداد شهدا در غزه به ۲۳۲۹ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۹۰۲۴ تن رسیده که اکثرشان کودکان و زنان بی‌دفاع هستند.