گریه خبرنگار العالم هنگام پخش زنده+فیلم

 اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه گفت: ما می گرییم اما نه به خاطر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت ما بلکه به خاطر سکوت نظامهای عربی. ما در هر لحظه عزیزی را از دست می دهیم. نیمی از پرسنل شبکه العالم خانه هایشان ویران شد. عکاس العالم بر اثر حملات ددمنشانه صهیونیست ها لحظاتی پیش برادرش را از دست داد. یکی دیگر از همکارانمان مادرش را از دست داد و هنوز پیکرش را پیدا کرده است.

وی افزود: هرگونه سخن درباره آتش بس و یا ورود کمکها دروغی بیش نیست. تا این لحظه هیچ کمکی وارد غزه نشده است. حتی منطقه دیر بلح که رژیم اشغالگر آن را منطقه‌ای امن اعلام کرد، شب گذشته و امروز هدف بمباران سنگین قرار گرفت و اهالی در زیر آوار خانه‌های‌شان مدفون شدند.

البحیصی ادامه داد: تانک‌های صهیونیستی به سمت مرزهای شرقی نوار غزه در حال پیشروی هستند تا حمله زمینی را آغاز کنند. حال آنکه اوضاع انسانی غزه بسیار خطرناک است. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تا رژیم اشغالگر را به منظور بازگشایی گذرگاه‌ها برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه تحت فشار قرار دهد. ملت‌ها عرب همچنان امیدوار هستند. اما نظام‌های عربی چشمان خود را به روی جنایات اشغالگران بسته اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: روز گذشته جوانانی را دیدم که نام‌های‌شان را بر روی دستان‌شان می‌نویسند تا در صورت شهادت بتوان هویت آنها را شناسایی کرد. سازمان ملل و جامعه جهانی باید بدانند که از پناهندگان اوکراین حمایت کردند اما فلسطین و کودکان فلسطینی را نادیده گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد که ما ملتی هستیم که تا آخرین نفس مقاومت می‌کنیم؛ اما برادران عرب ما را ناامید کردند. ما فقط برای کودکان‌مان آب می‌خواهیم و برای بیماران دارو.

 

حجم ویدیو: 10.49M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26