حمایت مخفیانه بایدن از حمله زمینی اسرائیل به غزه

 در ادامه اعلام آمادگی مقامات آمریکایی برای ارائه کمک‌های نظامی و اطلاعاتی جهت عملیات زمینی رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه ، اکنون از اعلام حمایت واشنگتن از اجرای چنین حمله‌ای خبر می‌رسد.

نشریه انگلیسی «تایمز» بامداد پنجشنبه گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار خصوصی که با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی داشته، حمایت خود از حمله زمینی به نوار غزه را اعلام کرده است.

تایمز به نقل از منابع مطلع نوشت: «بایدن به نتانیاهو گفت که از طرح‌های اسرائیل برای تهاجم [زمینی] به منظور ریشه‌کن کردن حماس، کاملاً حمایت می‌کند».

از سوی دیگر، رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه گفت که در رایزنی با مقامات رژیم تروریست صهیونیستی، چیزی درباره ورود این کشور به جنگ در صورت پیوستن رسمی حزب‌الله به درگیری‌ها نگفته است.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۴۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

حمایت مخفیانه بایدن از حمله زمینی اسرائیل به غزه

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به ۳۴۷۸  شهید و بیش از ۱۲ هزار مجروح رسیده است.