تاکید وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بر عملیات زمینی

  رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه اطلاعاتی از جنبش حماس در هفتم اکتبر که منجر به کشته شدن یک هزار و ۴۰۰ صهیونیست شد صد‌ها هزار تن از نیرو‌های ذخیره خود را در پشت مرز‌های نوار غزه گردهم آورده و آماده عملیات نظامی زمینی در این منطقه است. 

نشریه صهیونیستی تایمز آو اسراییل امروز (دوشنبه) در گزارشی نوشت: وزارت جنگ اسراییل ترجیح می‌دهد که فرمان عملیات زمینی در نوار غزه را بدون معطلی از مقامات دولتی دریافت کند. 

این وزارتخانه تاکید دارد اعلان حمله به نوار غزه ضروری است، زیرا حمله زمینی تنها راه برای رسیدن به اهداف اسراییل در جنگ با حماس است. 

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین هشدار داده است نیرو‌های ما نمی‌توانند برای طولانی مدت در وضعیت آمادگی برای نبرد در مرز غزه معطل بمانند. 

تاکید وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بر عملیات زمینی

تایمز آو اسراییل می‌نویسد: مقامات وزارت جنگ از آن بیم دارند که جنبش حماس با آزاد کردن اسرای اسراییلی باعث شوند مقامات دولت نتانیاهو از تصمیم جنگ زمینی منصرف شده و یا آن را به تعویق بیاندازند. 

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست اطلاعاتی در برابر حماس و دادن تلفات سنگین بسیار خشمگین بوده و به دنبال وارد کردن خسارات و تلفات سنگین به مردم نوار غزه هستند.