دست و پای مجروحان در غزه ذوب می‌شود

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه بمباران نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیمی از واحدهای مسکونی غزه تخریب شده اند.

وی در ادامه افزود: اسراییل از مهماتی استفاده می‌کند که تخریب بسیاری را در زیرساخت‌ها ایجاد می‌کند و دست‌وپای زخمی‌ها را ذوب می‌کند.

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تصریح کرد: نشانه‌های بسیاری مبنی بر استفاده اسراییل از مهمات ممنوعه وجود دارد.

دست و پای مجروحان در غزه ذوب می‌شود

وی با اشاره به کمبود کمک‌هایی که وارد غزه می‌شوند گفت: ساز و کار ورود کمک‌ها ضعف دارد و با نیازهای بسیاری که در نوار غزه وجود دارد متناسب نیست.

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه افزود: کمک‌هایی که وارد غزه می‌شوند حتی پاسخگوی نیازهای ۲۴ ساعته یک مرکز نگهداری آوارگان هم نیست.

وی در ادامه با اشاره به نقش جامعه بین‌الملل در جنگ غزه گفت: چراغ سبز جامعه بین‌الملل به اسراییل، این کشورها را در جرم و جنایت اسراییل شریک می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه را اعلام کرد. بر این اساس، از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ده‌ها هزار نفر دیگر نیز زخمی یا ناپدید شده‌اند. بیشتر شهدا و زخمی‌های فلسطینی را غیرنظامیان و زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی تشکیل می‌دهند.