واکنش شبکه آمریکایی به بمباران دیوانه‌وار غزه

 خبرنگاران شبکه آمریکایی ان بی سی در نوار غزه نیز نسبت به تشدید حملات علیه این منطقه ابراز نگرانی کرده و گزارش دادند: ما در شرایط سخت و خطرناکی قرار داریم و شاهد حملات خمپاره‌ای سنگینی هستیم.

آن ها تاکید کردند که مردم غزه با دست خود پیکرهای شهدایشان را حمل می‌کنند و خودروهای امدادرسان جرأت حضور در خیابان‌ها را ندارند.

طبق آمارهای منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی دست کم هزار فلسطینی همچنان زیرآوار ناشی از حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی گرفتار هستند.

این در حالی است که الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در واکنش به مصوبه پیشنهادی کشورهای عضو مجمع سازمان ملل متحد مبنی بر توقف درگیری‌ها و برقراری آتش بس در نوار غزه مخالفت خود را ابراز کرد.

واکنش شبکه آمریکایی به بمباران دیوانه‌وار غزه

کوهن در کانال تلگرامی خود مدعی شد: «قاطعانه درخواست ظالمانه برای آتش بس (درخواست مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس) را رد می‌کنیم».

گفتنی است شامگاه جمعه اعضای کشورهای عضو مجمع سازمان ملل متحد با ۱۲۰ رأی موافق پیش نویس قطعنامه پیشنهادی غیر الزام آور آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه را تصویب کردند و خواستار پایان کشتار غیر نظامیان در غزه و ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به غزه شدند.